niedziela, 19 stycznia 2014

Jak kupić usuniętą animacje? ♥ Szybko!

Cześć!

Ostatnio dowiedziałam się o super sposobie na kupienie usuniętej animki! :)

Gdy zobaczyłąm ten post na forum : 
Kliknij aby powiększyć ._.


Każdy bardzo chce usunięte animki,
ja też oczywiście bardzo żałowałam, że wykasowali naj naj lepsze animki.
Właściwie nie obchodziło mnie to tak bardzo ale, nie kupiłam animki "Blow Kiss" (Animka z wysyłaniem całuska taka cudna *___*)

Więc zaczełam główkować i myślałam czy nie przenieść się na inne konto z tą animką :(( 

Jednak przybył mój zbawicie <333 Jedna dziewczyna powiedziała mi o genialnym sposobie jak kupić te usunięte animki *_* 

Oczywiście jeszcze w tej chwili włączyłam laptopa i postanowiłam wypróbowac ten sposób! 

~ Wchodzimy w High Scores i "Animacje"


Jak jesteśmy już w animkach idziemy 
szukać animki której nie ma i chcemy ją kupić! :))

~ Jak znajdziemy animki które chcemy kupić kupujemy i cieszymy się z usuniętej animacji! 
Dodaj napis
 <----- Kupiłam tak animke "Blow Kiss" :)) Radze szybko korzystać, bo jak modzi się skapnął stracicie szanse na kupienie unikatowych animacji! c:

Pomogłam? c: Czekam na komentarze! ♥ / / MalutkiProsiaczek

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, ludzie lubią takie blogi, a jak o blogach mowa, to serdecznie zapraszam na mój blog:D LINK: http://szalona-moda-z-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, może gdzie znajduje się animka "crawl"? Bardzo mi na niej zależy. Narazie nie mam komputera więc nie mogę sprawdzić. Gdybyś wiedziała powiedz c:

    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ty wiesz, że Blow Kiss jest jeszcze w sklepie? ;-; ... Ludzie szukac nie umiecie? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ja szukam animacji co rzuca śniegiem chyba i wychodzi napis merry xmas może wiesz gdzie jest bardzo mi na niej zależy PS. nie wiem jak się nazywa ale kosztuje 750sc i nie jest dla vip'ów .

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam animki "Blood on the flood"

    OdpowiedzUsuń
  6. szukam animki z środkowym palcem

    OdpowiedzUsuń