wtorek, 14 stycznia 2014

Nerdsy i ciekawe looki ♥ :3

Cześć!

Dziś chciałam opowieć o tym, że jedna dziewczyna dała mi nerdsy c: Oczywiście nie za darmo xd Ale i tak tanio, bo kupiłam jej tylko vipa i otrzymałam te cudeńka :3 
Są prześliczne, białe nerdsy. Każdy prawie look pasuje do nich (zależy głównie od włosów, bo one mogą wchodzić w nerdsy) Tak, więc wiele osób niewie po prostu co to są te całe nerdsy i o co takie halo. 
♥ Nerdy (nerdsy) są to okulary, których nie ma w sklepach, czyli tak nazywane unikaty. 
♥ To największy unikat, ponieważ jest no można przyznać, że jest cudny *-* Oraz został wycofany jako jeden z początkowych. Unikt który wycofano na samym początku jest dla moviestar niewiadomy. 
♥ Ludzie mogą za nie oddać życie .__. 

Teraz drugi temat. :33 
Zrobiłam pare looków z włąśnie tymi nerdsmi (bez też wyglądają zabójczo!) 
Oto one :                                                                                            

2 komentarze: