piątek, 3 stycznia 2014

♥ Wywiad #1 ♥ pazia101010 ♥

Cześć! Dzisiaj przeprowadziłam wywiad z pazia101010   :3 Oto on :

R-Redakcja (ja) 
G-Gość 

R- Wzorujesz się na kimś z MovieStarPlanet?

G- Jeśli chodzi o wymyślanie kreacji to staram się sama wymyślać, jest wiele fajnych, miłych osób, które zawsze są gdy ich potrzebuje. 

R- Jaka jest Twoja ulubiona moviestar?

G- Znam wiele cudownych moviestar jednymi z nich są: Perła33, Lily 25, Jula</3, zuzka 19, darina200, @ngella, Emilaxdxd212, Jolusia1114, Kinga593, Vanessa2550 i anielcia2000.

R- Robisz filmy, 10 sekundówki czy to i to?

G- Najczęściej robię seki, staram się je robić raz na tydzień, a filmy robię od czasu do czasu. Kiedyś zrobiłam jeden film który mi skasowano : ( Po tym filmie zrobiłam dwie części filmu pt. Skazany na męki, 1 część miała około 500 wejść a druga zdecydowanie mniej.

R- Jak zdobyłaś 21 level?

G- W 20 lvl'u robiłam dużo boosterów i tak jak odpowiedziałam w pytaniu 3 starałam się robić co tydzień nowe seki.

R- Ile czasu spędzasz dziennie na MSP?

G- Około 3-4 godzin, a czasami zdarza mi sie nawet 5 ;) 


Dziekuje :3 To tyle z wywiadu z pazia101010 


                                                                                   Pozdrawiam i do zobaczenia w kolej notce ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz